萧萧酱N

Cool Girl - Tove Lo

小豆之家:

《Cool Girl》歌词:

You can run free, I won't hold it against ya

你拥有绝对自由 我不会有丝毫干涉

You do your thing, never wanted a future

你可以做你想做的 不管明天或以后

Fuck if I knew how to put it romantic

我是不懂浪漫 懂才见鬼呢

Speaking my truth, there's no need to panic

我只说我想说的心里话 谁也不用太过惊讶


No, let's not put a label on it

就撕掉所有标签

Let's keep it fun

好玩大过一切

We don't put a label on it

就丢掉我们身上所有的标签

So we can run free, yeah

自由畅享 快活无边

I wanna be free like you

我就想像你一样快活


I'm a, I'm a, I'm a cool girl, I'm a, I'm a cool girl

就做一个酷酷的女孩 不必扭捏

Ice cold, I roll my eyes at you, boy

冷若冰霜 若你介意我只会给你白眼

I'm a cool girl, I'm a, I'm a cool girl

就做这么酷酷的女孩 不必扭捏

Ice cold, I roll my eyes at you, boy

不为男孩动情 大方给他白眼


Rules you don't like, but you're still gonna keep 'em

你不喜欢被规则束缚 却还在乖乖向它们低头

Said you want fines for whatever reason

大声说你就想快活 别管那么多

Show we can chill, try and keep it platonic

我们可以放松放松 试试柏拉图式的恋爱生活

Now you can't tell if I'm really ironic

噢 你不会知道我只是信口说说


No, let's not put a label on it

就撕掉所有标签

Let's keep it fun

好玩大过一切

We don't put a label on it

就丢掉我们身上所有的标签

So we can run free, yeah

自由畅享 快活无边

I wanna be free like you

我就想像你一样快活


I'm a, I'm a, I'm a cool girl, I'm a, I'm a cool girl

就做一个酷酷的女孩 不必扭捏

Ice cold, I roll my eyes at you, boy

冷若冰霜 若你介意我只会给你白眼

I'm a cool girl, I'm a, I'm a cool girl

就做这么酷酷的女孩 不必扭捏

Ice cold, I roll my eyes at you, boy

不为男孩动情 大方给他白眼

I'm a cool girl, I'm a, I'm a cool girl

就做一个酷酷的女孩 不必扭捏

Ice cold, I roll my eyes at you, boy

冷若冰霜 若你介意我只会给你白眼

I'm a cool girl, I'm a, I'm a cool girl

就做这么酷酷的女孩 不必扭捏

Ice cold, I roll my eyes at you, boy

不为男孩动情 大方给他白眼


I got fever highs

我像发烧一样温度飙升

I got boiling blood

我的血液止不住的沸腾

I'm that fire

我就是我体内的那团火

We could burn together

来吧 随我一起燃烧自我


I'm a, I'm a cool girl, I'm a, I'm a cool girl

就做一个酷酷的女孩 不必扭捏

Ice cold, I roll my eyes at you, boy

冷若冰霜 若你介意我只会给你白眼

I'm a cool girl, I'm a, I'm a cool girl

就做这么酷酷的女孩 不必扭捏

Ice cold, I roll my eyes at you, boy

不为男孩动情 大方给他白眼


I'm a cool girl, I'm a, I'm a cool girl

就做一个酷酷的女孩 不必扭捏

Too cool for you

或许你会受不了我 但那又如何

I'm a cool girl, I'm a, I'm a, I'm a, I'm a

我就是这么一个酷酷的女孩 毫不扭捏

I'm a I'm a cool girl, I'm a, I'm a cool girl

我就是这么一个酷酷的女孩 酷到没边

Ice cold, I roll my eyes at you, boy

若你介意我只会给你白眼

小豆之家敬上!

评论

热度(29)