萧萧酱N

The Day After Tomorrow - Saybia

Poldis xxx:

丹麦乐队。

继续存稿箱走起。据说今年没有30,所以现在应该是除夕吧。今年放烟花的人应该更少了,这几天都很少听到有人在放,其实我挺喜欢那玩意儿来着。虽说是想放点儿应景的,欢快活泼一点的之类的。然而其实每到春节前后都心很累,所以还是一如既往随性推一首自己听着舒服的。顺手歌词。

The day after tomorrow - Saybia

Please tell me why do birds

你靠近我时

sing when you're near me

虫鸟欢唱

sing when you're close to me

我不知道他们为何如此

They say that I'm a fool

该是笑我愚笨

for loving you deeply

爱你至深

loving you secretly

却不敢吐露

But I crash in my mind

但每次你贴近

whenever you are near

我脑海一片空白

getting deaf, dumb and blind

似乎成了聋哑失明

just drowning in despair

最终只是被失望所淹没

I am lost in your flame

我迷失在你的光芒之中

it's burning like the sun

就像面对刺眼的阳光总是不能睁开双眼

and I call out your name

然而在临别时

whenever you are gone

我却总是默念你的名字

Please tell me why can't I

告诉我吧 告诉我吧

breathe when you're near me

为什么每一次你靠近

breathe when you're close to me

我总是不能自己

I know, you know I'm lost

我知道

in loving you deeply

你知道我堕入爱河

loving you secretly

却沉默着不敢呼救

secretly

不敢呼救

But I crash in my mind

但每次你贴近

whenever you are near

我脑海一片空白

getting deaf, dumb and blind

似乎成了聋哑失明

just drowning in despair

最终只是被失望所淹没

I am lost in your flame

我迷失在你的光芒之中

it's burning like the sun

就像面对刺眼的阳光总是不能睁开双眼

and I call out your name

然而在临别时

whenever you are gone

我却总是默念你的名字

Tomorrow

明天

(say it all tomorrow) I'll tell it all tomorrow

(明天我会言尽所有)明天我会向你告诉你我夜里的每一个辗转反侧

(say it all tomorrow) or the day after tomorrow

(明天我会言尽所有)又或者是,或者是明天的明天

(say it all today) I'm sure I'll tell you then

(明天我会言尽所有)我一定会告诉你的

Well, I crash in my mind

可是,每次你贴近

whenever you are near

我脑海一片空白

getting deaf, dumb and blind

似乎成了聋哑失明

just drowning in despair

最终只是被失望所淹没

Well, I am lost in your flame

啊啊啊,我迷失在你的光芒之中

it's burning like the sun

就像面对刺眼的阳光总是不能睁开双眼

and I call out your name

我还是叫出了你的名字 像从前那样

the moment you are gone

只是那时候你已经离开了

评论

热度(35)